dinsdag 10 september 2013

Voorbereiding bloggen op stage.

Hallo,

Mijn naam is Romy Snijder en ik ben 17 jaar.
Ik studeer aan de opleiding CIOS Niveau 2 te Sittard.
Ik zit in leerjaar 2 en doe dit jaar examen. 
Ik woon in Echt dit is een plaats in Limburg.
Mijn hobby is voetballen in mijn vrije tijd beoefen ik de sport zelf niet maar geef ik training aan de mini f en de C jeugd van de voetbalvereneging E.V.V - RIOS'31 - SINT JOOST.  

Ik ga stage lopen bij stichting Menswel in Echt hier heb ik vorig jaar toen ik in leerjaar 1 zat ook al stage gelopen en dit is me zo goed bevallen dat ik daar ook wel mijn examenstage wilde gaan lopen.
Stiching menwel heeft een gedeelte sport en hier doen ze buitenschoolse activiteiten voor kinderen wat willen sporten maar niet zo veel geld hebben voor bij een vereneging te gaan. Ook geven ze gymlessen aan bepaalde bassischolen in de regio Echt- Susteren en de gemeente Maasgouw - Roerdalen.
En organiseren ze bepaalde activiteiten voor bassischool kinderen zo kan je denken aan de koningspelen en kies voor sport .

Voor onze stage moeten we dit jaar gaan bloggen.
Onze begeleiders van stage en school kunnen dan op onze pagina kijken en lezen wat we elke week doen, en kunnen een reactie onder onze blog zetten.


Ik heb heel erg veel zin in mijn stage en hoop dit jaar weer veel te leren.

Groetjes,
Romy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten