zondag 24 november 2013

Week 4 Kantoorwerkzaamheden,


Goedemiddag,

Een nieuwe week met nieuwe werkzaamheden op stage. 
Dinsdag 19 november 2013 :  Vandaag heb ik niet bijzonder veel gedaan omdat er geen werkzaamheden waren dus ik heb aan mijn reken en taalblokken gewerkt..
Ik heb van 9 tot 12 uur stage gelopen.

Woendag 20 november 2013  : Vandaag zaten we met 5 stagiaires en met 3 personeelsleden op kantoor een lekker vol kantoortje maar was wel super gezellig.
Vandaag heb ik kunnen werken aan mijn blog.
Ik heb als enigste opdracht gehad om een pieten diploma te maken voor de peutergym dit heb ik gedaan.
Om 3 uur mocht ik naar huis omdat er niks meer te doen was.
Ik heb deze week ook met niemand samengewerkt omdat ik voor mezelf kon werken met het bloggen en rekenblokken.

vrijdag 22 november 2013 ben ik begonnen met mijn zwemstage bij zwembad in de bandert te Echt.
En ik heb daar toezichtgehouden bij het discozwemmen.
 
Welke leermomenten heb je deze week gehad ?
1 ) Dat als je met meerdere mensen op kantoor zit je alle taken kan verdelen voor een opdracht. Jammer genoeg was er deze week niet veel te doen op kantoor.

Welke afspraken heb je gemaakt ?
1 ) Dat ik 4 december 2013 om 08.15 uur in het zwembad in de bandert moet zijn om zwarte piet te spelen voor peutergym.

Dit was mjin rustige stageweek, tot volgende week.

Greeetzz,
Romy
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten