zondag 1 december 2013

Week 5 Zwarte pieten

Goedemiddag,

Deze week was een afwisselende week op stage met verschillende dingen.
Op dinsdag 26 november 2013 heb ik van 09.00-12.00 uur stage gelopen op kantoor. Daar heb ik de enveloppen van de kerstinstuif in orde gemaakt voor in de kerstvakantie. Verder heb ik mijn kerntaken ingekeken en doorgenomen.

Op woensdag 27 november 2013  heb ik van 09.00-15.00 uur stage gelopen op kantoor. Vandaag heb ik mijn kerntaken met Yvonne Damen doorgenomen en een planning gemaakt.
Mijn organisatie opdracht heb ik januari namelijk het disco zwemmen. Mijn assisteer opdracht doe ik bij Barron ook in januari namelijk bij de naschoolse sport.
En mijn lessen reeks mag ik vanaf januari doen bij Sylvia Evers bij de peutergym lessen.
Dit vind ik erg leuk omdat ik dit vorig jaar ook al heb gedaan.

Op zondag 1 december 2013  was er bij het vrij zwemmen bezoek van een paar zwarte pieten.
Samen met Charlotte hebben we deze middag proberen te draaien om spelletjes te doen met de kinderen en om een dansje met de kinderen te doen. De kinderen deden allemaal goed mee en vonden het ook een beetje spannend en gek dat zwarte piet op bezoek kwam maar ze vonden het vooral heel erg leuk.

Wat waren mijn leermomenten van deze week?
1 ) Dat je heel snel iets moet improviseren als je met kinderen bent aan het werken. Kijk maar bij ons dansje dan heb je toch nog even de aandacht van de kinderen,

Welke afspraken heb je gemaakt?
1) Dat ik volgende week dinsdag niet aanwezig ben op stage. Dit invb een afspraak bij de dokter.
2) woensdag 4 december 2013 om 08.15 aanwezig te zijn op het zwembad voor de zwarte pieten gym .

Dit was mijn stage week.

Groetjes,
Romy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten