maandag 12 mei 2014

Week 22 Discozwemmen

Hallo,

Deze week was een week dat ik niet veel heb gedaan dan alleen maar op een stoel heb gezeten en een beetje voor school gewerkt. Dit kwam omdat ik op krukken liep.
 Op maandag en dinsdag heb ik alleen gewerkt aan mijn opdrachten voor school.

Woensdag had ik mijn eerste examenopdracht gehad namelijk het paasthema bij de peutergym.
Nikki was toen de paashaas we hebben allemaal kleine spelletjes met de kinderen gedaan.
Ik zou de paashaasdans doen met de kinderen maar door omstandigheden kon ik dan niet doen en heeft Sylvia dat  gedaan.
Verder was mijn examenactiviteit heel erg goed gegaan.
Toen ik eenmaal terug kwam op kantoor ben ik samen met Charlotte het discozwemmen tot op de puntjes gaan voorbereiden voor a.s vrijdag.
Ik heb toen aan de vragen voor ren je rot gewerkt.
Ik ben toen eerder naar huis toegegaan omdat ik te veel pijn had.

Vrijdag hoefde ik niet naar de fitness omdat ik naar het ziekenhuis moest wel ben ik savonds naar het discozwemmen gaan kijken ondanks dat ik het zelf niets kan doen heb ik toch even mijn gezicht laten zien.
Ik heb toen toezicht gehouden en gekeken of alles goed liep. En bij het schoonspringen ben ik scheidsrechter geweest.

Ondanks alles was de week toch goed verlopen ik had pijn maar heb doorgezet. Zo zie je maar ook al heb je iets aan het been of wat dan ook met doorzettingsvermogen kom je een stuk verder. Niet alles kan namelijk lekker lopen in je leven je moet zelf je pad daarna toe uitzetten.

Tot volgende week,

Groetjes,
Romy  

Leermomenten :
- doorzettingsvermogen heb je voor alles nodig!

Afspraken :
- volgende week woensdag om 08.00uur bij kies voor sport zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten