dinsdag 3 juni 2014

Week 23 Kies voor Sport

Goedemiddag,

Deze week is de Nationale Sportweek en natuurlijk heeft Menswel ook een activiteit met verschillende sporten.
Namelijk op woensdag 23 april is de dag dat Kies voor sport is. Maar dadelijk meer over.

We beginnen op maandag toen heb ik niet veel gedaan ik liep nog op krukken en alles liep niet zo makkelijk.
Ik heb geprobeerd om op stage te blijven maar door de pijn heb ik het niet lang volgehouden en ben ik weer terug naar huis gegaan morgen was weer een nieuwe dag.
Dinsdag liep alles wat makkelijker ik heb Nikki toen geholpen met de laatste dingen voor kies voor sport.
Plaatjes maken voor op de deuren de draaiboeken uitprinten en alle puntjes op de i zetten. Nikki was blij met mijn hulp en ik had weer een dag om.

Woensdag moest ik om half 8 op stage zijn omdat we kies voor sport hadden en we alles op moesten zetten om om 13.00 uur klaar te zijn.. Toevallig had ik vandaag ook nog tussenbeoordeling met Meneer Wolters.
Alles ging goed op stage en ik was blij om te horen dat ik goed mijn best deed.
Veel heb ik vandaag niet gedaan want ik liep op krukken af en toe kijken of alles goed liep en hier en daar ff helpen meer kon ik jammer genoeg niet.
om 17.00 uur waren we klaar en ben ik weer naar huis toe gegaan.




Vrijdag had ik een dagje vrij en hoefden ik niet naar stage.

Tot volgende week....

Groetjes Romy.

leermomenten :
Durf te vragen als je het niet kan

Toezicht houden :
heb ik deze week niet gedaan

examenopdrachten :
ik heb ze al af :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten