zondag 12 januari 2014

Week 10 Brand Alarm

Goedemiddag,

Een nieuw jaar en een nieuw begin. Maandag ben ik begonnen op kantoor daar heb ik niet veel gedaan voor stage. Ik heb maandag geleerd voor mijn tentamen.
Om 14.30 uur had ik een gesprek met Sylvia en Jan voor mijn lessenreeks bij de peutergym.
Hier hebben we afspraken gemaakt en volgende week woensdag begin ik met de inleiding te geven.
Woensdag heb ik eerst mee geholpen bij de peutergym. Het was erg leuk om de kinderen weer te zien en dit was ook wederzijds.
Toen ik eenmaal op kantoor was aangekomen ben ik begonnen met de activiteiten voor discozwemmen dit doe ik samen met Charlotte daar over mee volgende week ik mijn blog.
Verder heb ik niet zo veel gedaan op kantoor want ik had al mijn werkzaamheden al af.

Donderdag heb ik geholpen bij de na schoolse sport in Echt. Dit na school dan kunnen de kinderen tegen betaling nog anderhalfuur even lekker sporten.
Dit keer stond volleybal op het programma, maar eerst hebben ze tik spelletjes gedaan toen ze de tik spelletjes gingen doen had ik de leiding.

Opgegeven moment ging het brandalarm af ik heb de kinderen toen heel rustig gezegd dat alles goed kwam en toen zijn we rustig 2 aan 2 naar buiten gelopen . Toen we halverwege kwamen  bleek het een storing te zijn in het alarm daardoor ging het af.

Toen zijn we weer rustig naar de zaal gelopen en hebben we de les voort gezet.

Aandachtspunten :
- Rustig blijven in een paniek situatie.
- Nadenken wat je nog allemaal kan doen ondanks dat je klaar bent.

Afspraken :
- Volgende week woensdag de inleiding geven van de peutergym
- Volgende week woensdag een gesprek met Charlotte over het discozwemmen,
-  Samen met Charlotte volgende week een gesprek met Kevin en Davy invb thema lessen.

groetjes,
Romy



Geen opmerkingen:

Een reactie posten