woensdag 22 januari 2014

Week 11 Roodkapje

Hallo,

Dinsdag heb ik spelletjes gedaan bij de sport na school in Susteren samen met Davy.
De spelletjes gingen heel erg goed kinderen waren heel enthousiast. We hebben tikkertjes gedaan zoals iemand is hem niemand is hem.
Woensdag heb ik de inleiding gegeven bij de peutergym gegeven met het thema roodkapje.
Alle kinderen en ouders deden mee en dat was heel erg leuk.
Mijn inleiding van de les zijn we bloemetjes gaan zoeken en naar oma toe gebracht want oma houdt heel erg veel van bloemetjes.

Toen ik eenmaal weer op kantoor was heb ik met Charlotte een gesprek gehad over het discozwemmen.
We hebben de spellen en de aankleding geregeld.

Volgende week hebben we er nog meer besprekingen over. En de uitvoering is ook volgende week.

Afspraken volgende week :
- inleiding peutergym
- overleg Charlotte over het disco zwemmen.

groetjes,,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten