zondag 29 december 2013

Week 9 Ice Age

Goedemiddag, 

Ondanks dat het vakantie is gaat het met stage gewoon door.
Deze week heb ik 2 activiteiten gehad namelijk de kerstinstuif in Nieuwstad van Jeffrey en Jordy en Baron.
En de kies voor sport in Maasbracht samen met Charlotte, Nikki en Rachel.

De kerstinstuif in Nieuwstad waren spelletjes in het teken van ice age voor de basisscholen.
De kinderen konden zich er voor op geven.
3 januari 2014 ga ik weer helpen bij deze activiteit deze is dan namelijk in Echt.

De kies voor sport activiteit in Maasbracht was voor de groepen 1 en 2 en voor de groepen 3 t/m 8.
De groepen 1&2 hadden een kleuteractiviteit van de turnvereniging atalanta. En de groepen 3 t/m 8 hadden clinic van turnen, voetbal, handbal, volleybal, tafeltennis, air tumbeling en dansen. 
Ik heb samen met Charlotte de voetbal clinic gegeven we hadden ongeveer 22 jongens die de clinic bij ons kwamen volgen dit was heel erg goed gegaan.
2 januari 2014 is er weer in kies voor sport in Heel daar gaan Charlotte en ik de kleuteractiviteit doen.

ik wens iedereen een hele fijn jaarwisseling en tot volgend jaar ! 

groetjes, 
Romy 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten