vrijdag 7 februari 2014

Week 12 discozwemmen

Hallo,

Maandag en dinsdag en woensdag stonden bij mij in het teken van het discozwemmen want de uitvoering van de eerste thema activiteit met discozwemmen was vrijdag 24 januari 2013.

Vanaf nu ga ik iedere dinsdagmiddag mee om te helpen bij sport na school in Susteren samen met Baron.

Woensdag heb ik de inleiding van de peutergym gegeven bij Sylvia en Jan, ik heb toen dingen gedaan met foambuizen.
De kinderen vonden dit erg leuk en hebben zich heel erg vermaakt.
Toen ik eenmaal weer terug kwam op kantoor heb ik samen met Charlotte van de Laar de puntjes op de i gezet. We hebben gekeken of we alles hadden voor de spellen en of voor de aankleding.
En hebben nog even met de Kevin en Davy besproken wat ze moeten doen.

Vrijdag was dan de dag van mijn eerste nevenactiviteit namelijk het discozwemmen, we waren om 18.30 uur in het zwembad om alles klaar te maken en de kinderen op te vangen.
Na onze blijde verwachting waren er 317 kinderen gekomen om deel te nemen aan onze activiteit.

De kinderen vonden het een super leuke avond en hebben zich erg vermaakt.
De veiligheid van de kinderen stond voorop en dat was ook goed gegaan.
Omdat het drukker was dan gepland hebben we nog 1 toezichthouder bij moeten bellen.

De eerst volgende nevenactiviteit is op 21 februari 2013 met het thema Carnaval.

groetjes,
Romy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten