vrijdag 7 februari 2014

Week 13 Brieven Brieven en nog eens Brieven

Goedemiddag,

Deze week stond in het teken van de brieven van de fitheidstest we moesten de brieven in de enveloppen doen en dan stickeren en dan op de post doen.

Maar we begonnen maandag met het movitivatieverslag ik had met Yvonne een gesprek om te kijken waar ik mijn motivatieverslag zou gaan doen en de interviewen, dit ga ik doen bij de na schoolse sport in Susteren.

Dinsdag heb ik met Kevin en Davy brieven in enveloppen gedaan en opgestuurd.
Jammer genoeg hadden we dit niet afgekregen omdat we om 15.00 uur naar na schoolse sport moesten.
Woensdag hebben we met Nikki, Charlotte, Jeffrey, Jordy, Davy en Kevin de brieven afgemaakt.
Jammer genoeg moesten Nikki en Charlotte donderdag der mee door gaan.

Mijn leermomenten van deze week :
Dat alle het werk er bij hoort dus ook minder leuke dingen.

Afspraken van volgende week :
Dat ik samen met Charlotte van de Laar dingen ga bedenken voor het dicozwemmen.
En met Yvonne Damen heb ik afgesproken dan ik vrijdag 14 februari a.s aanwezig ben bij de opening van de Reinhoudshal in Susteren.

Ik heb ook gewerkt aan mijn kerntaken ik ben namelijk bezig met mijn nevenactiviteit en ik heb mijn planningsverslag al af.

Tot volgende week,

Groetjes,
Romy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten