zondag 23 februari 2014

Week 15 Fitheidstest

Goedemiddag,

En we mogen weer beginnen met stage, deze week staat weer in het teken van de fitheidstest.
Maandag 17 februari begonnen we weer om 09.00 uur op kantoor en begonnen we met de aanmeldingen te verwerken van de fitheidstest, van de afgelopen 4 dagen.
Eenmaal met de aanmeldingen te verweken ging een paar keer de telefoon en omdat Yvonne Damen nog niet op kantoor was mag ik de telefoon opnemen.
Het waren mensen die zich wouden aanmelden voor de fitheidstest.
Toen ik alle aanmeldingen verwerkt had heb ik gewerkt aan mijn blog, examenopdrachten en de voorbereidingen voor a.s vrijdag het discozwemmen.
Ook heb ik met Yvonne even besproken wat ik morgen al moet doen.
Morgen mag ik Yvonne weer vervangen ik mag de telefoontjes opnemen die binnenkomen en de aanmeldingen verwerken en als er vragen zijn rond om te fitheidstest mag ik gaan beantwoorden.
Ook heb ik morgen naschoolse sport dan ga ik mijn interview houden met 5 kinderen voor mijn motivatieverslag.
Vandaag moest ik ook wat eerder gaan want ik had om 15.30 uur een afspraak bij de fysiotherapie.
Dinsdag 18 februari mocht ik Yvonne weer vervangen dit was goed gegaan heb weer een paar aanmeldingen gehad voor de fitheidstest.
S'middags hadden we weer sport na school, vandaag heb ik weer een spelvorm gegeven dit ging heel goed. Ook heb ik het interview gedaan hier over volgende week meer.

Woensdag begonnen we weer met de peutergym met Sylvia en Jan dit vind ik super leuk om te doen en het gaat ook goed met het lesgeven aan de kinderen en ouders.Toen ik eenmaal weer terug kwam op kantoor mocht ik de aanmeldingen die waren gekomen verwerken in het systeem samen met Charlotte. Toen kregen we akkoord om de brieven in orde te maken voor de fit testen. Ik mocht ze in de enveloppen doen en Charlotte deed de mensen in de groepen in delen en de brieven te schrijven.
Toen wou Barron even met mij Kevin en Davy praten we kregen namelijk een opdracht. We moeten een trefbal toernooi organiseren voor het Connect college. Ik ben de coördinator  van het evenement ook hier over volgende week meer.

Vrijdag was het discozwemmen met het thema carnaval er waren 262 kinderen gekomen en alles was goed gegaan. En was weer een leuke ervaring volgende week de foto's en de evaluatie :-).

Tot volgende week ,

Groetjes,
Romy

Afspraken :
- volgende week woensdag tussen 07.00 -07.30 uur aanwezig zijn in Susteren voor de fitheidstest.
- concept klaar voor het evenement Connect College


Geen opmerkingen:

Een reactie posten