maandag 17 maart 2014

Week 17 Shootout Connect College

Hallo ,

Daar zijn we weer voor een nieuwe week stage.
Deze week zal bij mij in het teken staan van de voorbereidingen voor de Shoot out bij het Connect College te Echt.
Dit wordt gedaan op dinsdagmiddag in de grote pauze aan het VMBO gedeelte.

Maar we beginnen op de maandag, vandaag kon ik niet al te lang blijven op stage omdat ik een andere afspraak had van school uit.
Ik ben tot 11 uur op stage gebleven. Wat heb ik gedaan ?
Ik heb gewerkt aan mijn opdrachten voor school en ik ben begonnen aan de voorbereidingen van de shoot out van het Connect College.

Dinsdagmorgen had ik vrij van stage omdat ik zaterdag een open dag heb van het Connect College waar ik van stage aanwezig moet zijn.
Dinsdagmiddag hadden we weer sport na school in Susteren. Kevin en ik hadden in gedachten om met 2 groepen steeds op groot veld te gaan trefballen.
Uiteindelijk hebben we dat niet gedaan want er was te veel onderscheidt tussen de jongere kinderen en de ouderen. De oudere kinderen snapte het wel en de jongere kinderen vonden het veel leuker om achter de bal aan te rennen.
Dus wij hebben op het begin toch maar weer 2 groepen gemaakt en verder gegaan met ons programma. Kevin 1 groep en ik 1 groep.
Dat was allemaal goed gegaan.

Woensdag vandaag mogen we weer naar de peutergym. Sylvia was niet aanwezig dus was Jan vandaag mijn begeleider. Ik heb de inleiding en de afsluiting gedaan. We begonnen met het liedje we maken grote passen , kleine passen, we maken ons heel klein en we maken ons heel groot. Dit hebben we 2 keer gedaan. Daarna heb ik samen met de kinderen met de parachute gespeeld.
Bij de afsluiting had ik alleen het probleem dat ik sommige liedjes niet kenden omdat Sylvia dit normaal altijd deed en Jan naar de lessen in het zwembad moest. Maar het was wel goed gegaan.
Toen ik eenmaal terug was op kantoor heb ik met Baron een gesprek gehad invb de Shootout van het Connect College.
Ook ben ik die middag met Nikki naar het de sporthal geweest om te kijken of alle spelletjes voor de badminton opendag in orde waren. Dit krijgen je in de week van 26 maart helemaal uitgelegd want dan is de open dag.
Toen we klaar waren bij de sporthal was ik klaar met stage.

Zaterdag vandaag moest ik om 09.30 uur aanwezig zijn op het Connect College.
Want aan het VMBO gedeelte had namelijk een open dag.
Ik zou dan daar zijn samen met Yael ( medewerker sport) menswel gaan promoten op het gebied van sport na school.
We hebben niet echt veel te doen gehad. De drukte kwam met vlagen dan was het wel druk en dan weer niet.
Ik vond het wel een leuke ervaring om weer eens naar het Connect college te gaan en op een andere manier daar te zijn. Want ik heb daar zelf op school gezeten.
Om half 2 mochten we opruimen en om 2 uur werden we uitgenodigd om een broodje met wat drinken in de docentenkamer te ontvangen.
We zijn daar met alle mensen van menswel wat op dat moment daar waren heen gegaan.

Tot volgende week,

Groetjes,

Romy

http://vimeo.com/89251403

Het bovenstaande linkje is van het fittest.
Dit is gefilmd door Loes ( Lokale Omroep Echt Susteren )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten