vrijdag 14 maart 2014

Week 16 carnvaval

Hallo,

Jaja ondanks dat het eigenlijk vakantie is en de meeste moe en een kater hebben van de carnaval gaan we toch een paar dagen stage lopen :-)
Op as woensdag moesten we even langs kantoor om de laatste dingen te doen voor de fitheidstest op zaterdag 8 maart.
Toen we alles af hadden konden we weer gaan.
Ik heb die dag een paar mensen gebeld voor de aanmeldingen.
Donderdag 6 maart hadden we met alle stagiaires een bijscholing van funky hockey. Dit om ons te leren hoe je kinderen makkelijker hockey aan te kunnen leren.
Dit was een zeer interessante ochtend met o.a kinderen te zien sporten , een klein stukje theorie en daarna lekker zelf een uurtje sporten en les geven.
Toen hadden we een uurtje pauze en dan alweer de volgende activiteit namelijk de zwemintuif voor de kinderen van de basisscholen.
Ik heb een hele leuke middag gehad met allemaal spelletjes.

Zaterdag 8 maart waren er weer de fitheidstesten ik mocht weer bij de inschrijvingen zitten. Dit was net zo als de vorige keer.
Ik kan niet veel over de fittesten vertellen omdat ik afgezonderd lag.
Het was wel een super dag wat ik niet snel meer zal vergeten. Vol gezelligheid en aardige mensen.

S'avonds zijn we om de geweldige activiteiten af te sluiten met de hele bende gaan uit eten bij het elfde gebod.

Het was een geweldige stage week tot volgende week,

Greetz
Romy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten