zondag 8 december 2013

Week 6 Peutergym

Hallo,

Dinsdag 3 december 2013 heb ik geen stage gelopen omdat ik met mijn moeder naar het ziekenhuis moest. Deze uren haal ik volgende week dinsdag in.

Woensdag 4 december 2013 moest ik met Nikki om 08.15 uur op het zwembad te zijn want we moesten zwarte piet spelen bij de peutergym.
Dit was van 09.15 uur tot 10.15 uur het was heel erg gezellig vooral met de kleine kinderen.
De kinderen hadden zelf nep pakjes meegenomen en hebben ons laten zien wat ze als hulp piet kunnen dus met pakjes gooien en door het schoorsteen gooien. Daarna hebbenn ze ook een pietenbaan gedaan dus over daken klimmen en pakjes in de schoorsteen gooien , door hoepels lopen.
De kinderen hadden ook een pietendans ingestudeerd om ons te laten zien.  Ze hadden heel erg goed gedans.
Vandaag moest ik om 12.30uur nog even snel naar het Connect College in Echt om een presentatie te geven over Serious Request invb ons evenement van 11 december 2013.

Voor de rest heb ik gewerkt aan mijn blog, taalblokken en ben ik begonnen aan de opdrachten van kerntaak 1 en 2.

Ik heb stage gelopen van 08.15 uur tot 12.00 uur en dan van 13.30 uur tot 16.45 uur.
De uren zijn verdeeld invb de presentatie die ik nog moest geven.

Leermomenten :Dezeweek heb ik geen leermomenen gehad.

Afspraken :Dat we volgende week woendsag de evaluatie van november/begin december hebben.

Examenopdrachten :Ik heb toezicht gehouden bij de peutergym want je moest toch kijken of geen kind valt van een onderdeel. Of zich pijn doet aan iets.
Verder heb ik niet veel gedaan aan de examenopdrachten.

groetjes,
Romy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten