zondag 15 december 2013

Week 7 Serious sportdag

Goedemiddag,

Deze week stond voor mij in het teken van het evenement. Ik heb samen met Relana en Pieter een evenement gegeven voor het vak EVOR (EvenementenOrganisatie).
Dit was gepland op woensdag 11 december op het Connect College. Dit viel dus onder stage.

Dinsdag 9 december heb ik alles van het evenement nog eens goed doorgenomen en het draaiboek een beetje aangepast. Ik heb dit op kantoor gedaan want ik was helemaal alleen op kantoor.
Ik had dus alle tijd om daar aan te werken.

Woensdag 11 december heb ik eerst van 07.30 - 11.00 evenement gehad. Yvonne Damen en Nikki Maassen zijn komen kijken. Het evenement is zo op zich wel goed gegaan.
Daarna ben ik naar kantoor gegaan om verder te gaan met mijn kerntaken.
Vandaag heb ik ook evaluatie met Yvonne Damen.

De evalutatie was goed gegaan en had alles goed.
Ik ben eerder weg gegaan bij stage omdat mijn het slechter ging met mijn oma.


Leermomenten :
Ik heb geleerd dat je niet moet laten merken als je je aan iets ergert daar heb je alleen jezelf mee.

Afspraken :
Ik zou eigenlijk a.s dinsdag 17 december  2013 stage lopen. Ik kan die dag niet naar stage want dan mijn oma gecremeerd.

examenopdrachten :
Ik heb gewerkt aan de eerste opdrachten van het voorbereidend verslag.
verder heb ik niks gedaan kwa toezicht houden op stage alleen bij ons evenement.

greetz,
Romy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten