dinsdag 3 juni 2014

Week 25 Challenge

Hallo allemaal,

Eigenlijk heb ik nog vakantie maar om de laatste dingentjes te regelen ben ik naar stage toe gegaan.
Ik heb namelijk de challenge volgende week vrijdag en de laatste dingentjes moesten nog gedaan worden.
Ik heb samen met Baron het draaiboek bekeken en gekeken of we nog dingen moesten regelen.
We hoefden alleen nog de groene zeep te halen en sponzen.
Ook moesten de groepjes nog gemaakt worden ik heb van baron de opdracht kregen om dat volgende week te doen.

Bij de fitness was het erg rustig dus ik hoefden niet lang te blijven ik heb toen alleen de kaartjes aangenomen van de mensen die binnen kwamen en toen mocht ik van Arjan al weer gaan.

Tot volgende week,
Groetjes,
Romy

Afspraken :
Volgende week maandag de groepsindeling maken voor de challenge en volgende week vrijdag om half 8 op stage zijn.

Leermomenten :
Vroeg beginnen met dingen te regelen en niets vergeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten