dinsdag 3 juni 2014

week 26 laatste puntje op de i

Goedenavond,

Deze week stond in het teken van de challenge de we afgelopen vrijdag 16 mei hadden.
Op maandag heb ik de groepsindelingen gemaakt en heb ik ze laten controleren door Baron.
Ook heb ik voor alle scholen het draaiboek nog een keer uitgeprint en op de bus gedaan en rond 15.00uur was ik klaar met stage en mocht ik van Baron naar huis. Morgen is weer een nieuwe dag !
Dinsdags stond voor mij in het teken van de klapper in orde te maken dus alles netjes geordend in de klapper doen. Daar ben ik soms niet echt in held in maar uiteindelijk is het me wel gelukt :-)
S'middags ben ik met Baron mee geweest naar sport na school in Susteren en ik vond het fijn dat ik weer mee kon doen met het les geven. Want als ik heel eerlijk ben vind ik het maar niks om de hele tijd stil op een stoel te zitten.
We hebben met de kinderen toen een shoot out gedaan wie kan de meeste punten maken wie o wie zo dat zijn.
Woensdag had ik een dagje vrij omdat ik al over mijn uren zat en ik van Yvonne mocht genieten van het weer , dat is natuurlijk weer mooi meegenomen :-)

Vrijdags was D-Day ik mocht fijn om half 8 fris en fruitig op stage zijn en we zullen maar zeggen als je geen zin hebt dan acteer je maar :-)
Ik kon nog niks met mij knie dus met opzetten kon ik niet helpen, ik was die dag verantwoordelijk voor de koffie en thee en dat de docenten ook lekker konden genieten dus hier en daar een praatje maken.
Ook moest ik van Baron de leerlingen van het CIOS helpen met de spellen als ze het niet snapte.
De leerlingen van het CIOS waren de leerlingen van leerjaar 1 niveau 2 1 klas kwam deze week en de andere klas kwam de andere.
Alles was goed gelopen en alles liep gelukkig de docenten waren blij en konden lekker genieten.
Ik heb zelf niet zo veel meegekregen van het opzetten en afbreken en van de dag zelf omdat ik met de dingen achter de schermen bezig was .... het zetten van koffie en thee.

Afspraken :
Volgende week maandag de indelingen maken voor de challenge van 23 mei.
Volgende week vrijdag weer om half 8 op het complex zijn.

Leermomenten :
Als je niet veel kan doe het dan ook niet je hebt je rust niet voor niks nodig.

Examenopdrachten :
Deze heb ik al af :-)

Groetjes,
Romy



Geen opmerkingen:

Een reactie posten