dinsdag 3 juni 2014

week 27 Eindbeoordeling

Halllooo,

Zo maandag heb ik mijn klapper bij Yvonne ingeleverd en kon ik weer gaan.
Dinsdag nog even mee geweest naar de laatste sport na school in Susteren. We hebben toen met de ringen en touwen een les gehad.

S'woensdag had ik mijn thema les bij de peutergym we gingen de efteling verkennen haha :-)
De kinderen konden lekker spelen in de ballenbak en en gingen een parcours af met de balletjes.
Natuurlijk kregen ze ook een klein cadeau er bij een eigen sprookjesboek met 3 verhaaltjes en 2 kleurplaten.
De lachende gezichten deed mij erg goed :-)
Toen ik klaar was met de les ben ik richting kantoor gegaan want ik had namelijk mijn eindbeoordeling eenmaal op stage aan gekomen te zijn ben ik met Yvonne om de tafel gaan zitten.
Ik had mij niet voorbereid misschien was het wel beter om dat te doen.
Maar goed we begonnen met mijn eindbeoordeling en Yvonne was heel tevreden over mij we hebben maximaal 5 minuten gepraat over stage dat ze me een goede lesgever vond en dat ik vooruit ben gegaan met mijn persoonlijkheid.
Daarna hebben we eigenlijk over prive dingen gepraat en dat was wel gezellig na een half uurtje ben ik naar huis toe gegaan met eigenlijk de gedachten dan ik bijna vakantie heb :-) en weet je dat is best een fijn gevoel  :-)

Afspraken :
Yvonne mailt mij nog met de datums dat ik naar verschillende activiteiten toe moet!

Leermomenten :
Bereid je voor op een gesprek.
Iets kleins kan al veel betekenen voor sommige mensen.

Examenopdrachten :
Helemaal af :-)

Alvast een fijne vakantie en de activiteiten zal ik beschrijven op mijn blog tot blogs  :-)



Groetjes, 
Romy 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten