dinsdag 3 juni 2014

week 27 Challenge en Discozwemmen

Goedemiddag,

Deze week is het lekker druk met allemaal activiteiten op 1 dag...!!
Maar we beginnen maandag vandaag was voor mij het zelfde als vorige week..
De groepsindeling maken en de draaiboeken op de post doen en om 3 uur was ik weer klaar met stage.
Dinsdag heb ik op kantoor eigenlijk niet veel gedaan om precies te zijn eigenlijk niks ik moest wel smiddags mee naar sport na school en daar hadden we een trefbal toernooitje gedaan ik heb zelf niet meegedaan en ben bij de ouders gaan zitten en heb gekeken hoe de kinderen sporten  dat was ook wel eens leuk om te zien.
Met toezicht houden heb ik niet veel gehad alle kinderen deden goed mee en niemand stelden de begeleiders teleur. om half 6 ben ik met de trein terug gegaan naar huis.
Woensdag ben ik een half uurtje naar stage geweest Sylvia had vrij en Jan was ziek dus ik moest de kinderen even opvangen en de Nikki gaf toen de les omdat ik naar het ziekenhuis moest.

Vrijdags was het weer D-Day en mocht weer hetzelfde doen als vorige week.
 ik mocht fijn om half 8 fris en fruitig op stage zijn en we zullen maar zeggen als je geen zin hebt dan acteer je maar :-)
Ik kon nog niks met mij knie dus met opzetten kon ik niet helpen, ik was die dag verantwoordelijk voor de koffie en thee en dat de docenten ook lekker konden genieten dus hier en daar een praatje maken.
Ook moest ik van Baron de leerlingen van het CIOS helpen met de spellen als ze het niet snapte.
De leerlingen van het CIOS waren de leerlingen van leerjaar 1 niveau 2 1 klas kwam deze week en de andere klas kwam vorige week.
Alles was goed gelopen en alles liep gelukkig de docenten waren blij en konden lekker genieten.
Ik heb zelf niet zo veel meegekregen van het opzetten en afbreken en van de dag zelf omdat ik met de dingen achter de schermen bezig was .... het zetten van koffie en thee.

Achter het de challenge kwam gelijk het discozwemmen, we moesten de gang versieren en daarna in het zwembad een spel doen.
Kinderen waren bang maar vonden het wel leuk.. het spel was ook leuk ze moesten op een bodybord zo snel mogelijk naar de overkant gaan. 
Ik mocht wel eerder naar huis omdat ik om half 8 smorgens was begonnen. 

het was een drukke dag..!!

Afspraken :
Volgende week maandag moet ik bij Yvonne damen mijn stage klapper afgeven want dan kan zei hem controleren. 
Volgende week woensdag thema les bij de peutergym en om 10.45 uur eindbeoordeling op stage.

leermomenten :
Rustig blijven alles loopt vanzelf

Examenopdrachten : 
Die heb ik al af  :-) 

greetz, 
Romy 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten